بایرن مونیخ 2-1 ولفسبورگ؛ شروع فصل جدید بوندس لیگا با گلزنی مولر
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

در دیدار افتتاحیه فصل جدید بوندس لیگا تیم های بایرن مونیخ و ولفسبورگ در آلیانتس آره نا به مصاف هم رفتند.

بایرن در حالی فصل جدید بوندس لیگا را شروع می کرد که بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم به دلیل حضور در جام جهانی دیر به تمرینات ملحق شده بودند و با آمادگی نسبی در این بازی حضور یافته بودند. در ابتدای بازی مسئولان بایرن از بازیکنانی که همراه تیم ملی آلمان قهرمان جهان شده بودند تقدیر کردند. همچنین مانوئل نویر جایزه بهترین بازیکن سال از نگاه ورزشی نویسان آلمان را دریافت کرد.

بایرن مونیخ طبق انتظار و آن چیزی که در بازی های دوستانه و پیش فصل انجام داده بود با 3 مدافع بازی را آغاز کرد. نیمه اول نسبتاً آرام دنبال شد و بایرن مونیخ توانست در 15 آخر چند موقعیت جدی خلق کند. قبل از اینکه بایرن مونیخ توسط مولر به گل برسد، لواندوفسکی می توانست گلزنی کند که بی دقتی و درخشش دروازه بان ولفسبورگ مانع از این کار شد.

بایرن مونیخ در شروع نیمه دوم به گل رسید. پس از آن ولفسبورگ برای دقایقی بازی را در اختیار گرفت و توانست یکی از گل ها را جبران کند. پس از این گل لواندوفسکی بهترین فرصت را برای گلزنی از دست داد. در ادامه ولفسبورگ توانست تا حدی زیادی جریان بازی را در اختیار بگیرد و جونیور مالاندا بهترین فرصت را برای به تساوی کشاندن بازی از دست داد. دقیقه 84 بایرن توسط روده به گل سوم رسید اما کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد. دقیقه 90 روبن روی پاس عالی روده با گرون تک به تک شد و ضربه محکم او به
تیرک افقی دروازه خورد.

 


شرح گل

1-0 (37 مولر): آرین روبن پس از سر توپ زدن و جا گذاشتن گوستاوو با پای راست توپی زمینی را به دورن محوطه ارسال کرد که با اثر گذاری توماس مولر تبدیل به گل اول بایرن و فصل 2014/15 بوندس لیگا شد.

2-0 (47 روبن): روبن در میانه میدان توپ را از گیلاووگی ربود و پس از حرکتی ترکیبی با مولر و لواندوفسکی درون محوطه دوباره صاحب توپ شد و با ضربه دقیق پای چپ گل دوم بازی را به ثمر رساند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: